Odblokowanie Samsung Omnia II

Dla telefonu Samsung Omnia II dostępne są do wyboru następujące opcje dla zdjęcia simlocka. Jeżeli nie wiesz z której opcji skorzystać, skontaktuj się z nami. Pomożemy wybrać odpowiedni produkt dla Twojego telefonu.

Wybierz sieć


ODBLOKUJ Samsung Omnia II

 

Co nasi klienci mówią o odblokowaniu

  • Wszystko szybko tanio i skutecznie, pozdrawiam

    Rafał - 2019-09-23 08:56:28

  • Bardzo szybko wygenerowane kody. Telefon jest już bez simlocka. Polecam

    Paweł - 2012-10-09 17:08:34

  • Polecam bez zadnego problemu szybko i na temat.robia tak jak opisuja.pozdro

    Rafał - 2011-08-01 18:07:35

  • Komentarz (opinia) jak najbardziej pozytywna usługę, pomoc i za kontakt (jak tylko napisałem maila to bardzo szybko otrzymywałem odpowiedź), widać, że tej firmie zależy na klientach. Kod dopiero sprawdze za jakiś czas ale mam dobrą nadzieje że kod jest poprawny.

    Mariusz - 2011-03-03 18:13:42

Jak wpisać kod do telefonu Samsung Omnia II ?

Kod odblokowujący simlocka w telefonie Samsung Omnia II można wpisać na trzy rożne sposoby:

Jeżeli po włożeniu obcej karty SIM (karty z innej sieci) telefon Samsung Omnia II wyświetli zapytanie o kod, należy:
1. Wpisać kod Unfreeze (jeżeli go otrzymałeś) i zatwierdzamy (pojawi się komunikat o niepowodzeniu)
2. Następnie wpisujemy kod NCK (Network) i zatwierdzamy
Telefon Samsung Omnia II jest już bez simlocka

Uwaga !!!
Mimo zablokowanego licznika telefon zawsze będzie wyświetlał prośbę o kod. Po wpisaniu poprawnego kodu pojawi się komunikat o niepowodzeniu. Dlatego wymagany jest kod Unfreeze który odblokuje licznik błędnych prób.

Kolejna metoda, jeżeli telefon nie wyświetla zapytania o kod simlocka należy:
1. Włączyć telefon Omnia II z obcą kartą SIM.
2. Następnie wpisać sekwencję #7465625*638*NCK# lub *#7465625*638*NCK#
Telefon jest już bez simlocka.

Metoda numer trzy w której telefon również nie wyświetla zapytania o kod simlocka należy:
1. Włączyć telefon z obcą kartą SIM.
2. Następnie wpisać poniższe sekwencje:
#0199*Unfreeze lub Defreeze#
#0111*NCK lub Network#
#0121*SCK lub Subprovider#
#0133*SPCK lub Provider#
Telefon jest już bez simlocka.

Do odblokowania telefonu Samsung Omnia II potrzebujemy kodu sieci NCK (network). W przypadku zablokowanego licznika prób, wymagane będzie również wpisanie kodu MCK (unfreeze).
Jeżeli nasze urządzenie ma założoną blokadę SIM-LOCK na podsieć np. Tesco lub Virgin od usunięcia zabezpieczenia należy użyć kodu SPCK (service provider).
Kod odblokowania pin karty sim sieci w telefonie Samsung Omnia II oznacza, że nasze urządzenie ma założoną blokadę simlock. Jest to zabezpieczenie, które zakłada operator.
W celu odblokowania telefonu Samsung Omnia II przejdź do listy usług odblokowania simlocka Samsung Omnia II
Telefon Samsung Omnia II posiada licznik błędnie wpisywanych kodów simlocka, w przypadku gdy wpiszemy kilkukrotnie niepoprawny kod, do odblokowania urządzenia wymagane będzie podanie najpierw kodu UNFREEZE.
Kod ten służy również do odblokowania blokady regionalnej. Urządzenie Samsung Omnia II kupione w jednym regionie (np. Stanach Zjednoczonych) wymaga odblokowania kodem, zanim będzie mogło współpracować z lokalnymi kartami SIM w innej części świata, np. w Europie.

Komentarze

2019-09-23 08:56:28 Rafał

Wszystko szybko tanio i skutecznie, pozdrawiam

2012-10-09 17:08:34 Paweł

Bardzo szybko wygenerowane kody. Telefon jest już bez simlocka. Polecam

2012-07-24 10:55:51 Juan Carlos

Todo perfecto y rápido

2012-06-27 00:07:56 lukasz

Thanks All ok GOOD SERVIS IN HOME...

2012-05-21 19:27:41 Daniel

todo bien

2012-04-02 21:11:19 Szekeres

Many thanks for your service It was very fast, correct and useful. I am not a professional, but could arrange the unlock in a few minutes. I recommend your service for everybody.

2011-08-01 18:07:35 Rafał

Polecam bez zadnego problemu szybko i na temat.robia tak jak opisuja.pozdro

2011-03-03 18:13:42 Mariusz

Komentarz (opinia) jak najbardziej pozytywna usługę, pomoc i za kontakt (jak tylko napisałem maila to bardzo szybko otrzymywałem odpowiedź), widać, że tej firmie zależy na klientach. Kod dopiero sprawdze za jakiś czas ale mam dobrą nadzieje że kod jest poprawny.