Usługa wypożyczania hulajnóg Lime niechcący (albo nie?) oszukiwała klientów. Dopiero interwencja Wirtualnej Polski naprostowała sprawę

Usługa wypożyczania hulajnóg Lime niechcący (albo nie?) oszukiwała klientów. Dopiero interwencja Wirtualnej Polski naprostowała sprawę
źródło: internet

W skrócie: okazało się, że błąd w aplikacji Lime sprawiał, że aplikacja dalej pobierała pieniądze z kont niektórych klientów, nawet mimo tego, że opcja płatności automatycznej w zakładce Portfel została wyłączona. Felerna aplikacja wyposażone jest w kolejną zakładkę, zarządzanie saldem, w której także należy wyłączyć opcję płatności automatycznej: w przeciwnym razie apka dalej będzie naliczać opłaty, mimo tego, że nie jeździmy. Sytuacja została wykryta przez Jakuba Wątora z WP.pl, który zgłosił firmie usterkę. Lime natychmiast zareagowało, przepraszając i obiecując każdej poszkodowanej w ten sposób osobie zwrot pieniędzy. Jeśli tobie Lime też zassało pieniądze, wejdź na adres support-pld@limebike.zendesk.com. Tam otrzymasz zwrot straconych pieniędzy.


Zapowiedziany drugi sezon Apex Legends. Zmiany i nowinki

Samsung Galaxy Tab Active 2 właśnie aktualizowany do Androida 9 Pie

comments powered by Disqus