Dotykowe ekrany Work Station wchodzą do oddziałów PKO BP. Mają ułatwić pracę z klientem

Dotykowe ekrany Work Station wchodzą do oddziałów PKO BP. Mają ułatwić pracę z klientem
źródło: internet

Zaprojektowane przez firmę Nanovo urządzenie pozwala klientom banku na odnalezienie potrzebnych im informacji i złożenie elektronicznego podpisu na dokumencie - tak samo, jak zrobiliby to ”z panią przy okienku”. Pozwoli to zaoszczędzić czas zarówno im jak i pracownikom, nie mówiąc już o papierze. Co ciekawe, część z nich ma być mobilna: doradcy odwiedzający klientów będą mogli zabierać je ze sobą.

Pierwsze oddziały PKO BP już dostały swoje Work Station; do końca czerwca tego roku mają się one znaleźć w 500 oddziałach na terenie całego kraju.

Dariusz Sobczak, członek zarządu Nanovo:

”W jednym urządzeniu, a tak naprawdę w jednej aplikacji umieściliśmy trzy rzeczy: podpis elektroniczny, badanie satysfakcji i bezpośrednią komunikację. Te urządzenia mogą znaleźć się w placówkach fizycznych, ale mogą z nich korzystać również doradcy, którzy odwiedzają klientów. Mogą je zabrać ze sobą i spotkać się z klientem poza placówką (...) Dziś w każdej minucie odbywa się mnóstwo operacji, wykorzystuje się przy tym setki dokumentów, czas pracowników, którzy są pochłonięci biurokracją, a niekoniecznie komunikacją z klientem czy wyjaśnianiem produktów. Tymczasem technologia się rozwija, a klienci są gotowi, by z niej korzystać, rozumieją, do czego ona służy. To nie jest już bariera. Ważne jest, by dostarczyć im rozwiązanie, które nie będzie jakimś niezrozumiałym narzędziem”


Xbox Series X zostanie wydany bez żadnych tytułów na wyłączność

Va Banque 2019, czyli warszawscy przestępcy ukradli milion złotych

comments powered by Disqus