Ostatnie papierowe wydanie tygodnika dostępne będzie w kioskach 30 marca 2020 roku. Potem czasopismo będzie się pojawiać wyłącznie w sieci. Wydająca je spółka PMPG Polskie Media tłumaczy swoją decyzję w następujący sposób:
”Decyzję podjęto w następstwie zdarzeń związanych z wystąpieniem na terytorium kraju epidemii koronawirusa SARS-CoV-2 ( i ich wpływem na działalność emitenta... Powołując się na publicznie dostępne opinie specjalistów z zakresu chorób zakaźnych zarząd emitenta szacuje, że okres, w którym utrzyma się stan epidemii w kraju, a wraz z nim ograniczenia dla działalności emitenta oraz jego spółek zależnych, wyniesie co najmniej dwa kolejne miesiące. Po nich, najprawdopodobniej nastąpi okres kolejnych wielu miesięcy odbudowywania sprzedaży oraz relacji biznesowych. W całym tym okresie emitent i jego spółki zależne będą narażone na brak przewidywalności w realizacji przychodów. Prognozowany spadek przychodów będzie w szczególności wyraźny w przypadku sprzedaży egzemplarzowej tygodnika "Wprost", z którego produkcją oraz dystrybucją związane są znaczne koszty”
Krótko mówiąc, w trakcie pandemii ludzie kupują mniej czasopism (co jest w sumie dziwne, w końcu czasu na czytanie jest więcej), co grozi wydawcy tygodnika bankructwem. Dlatego ograniczy się on na razie do wydawania tygodnika w wersji cyfrowej.
Samsung Galaxy A51 5G - już niedługo premiera
Polecam. ”COVID-19 is coming”, czyli Polacy zrobili materiał promujący #zostanwdomu