Facebook po cichu zmienił swój slogan

Facebook po cichu zmienił swój slogan
źródło: internet

Pamiętacie sławne „Don't Be Evil” Google i jak firma ta po kryjomu usunęła to hasło ze swojego statutu? Tym razem podobnie zachował się Facebook, choć gwoli ścisłości sytuacja nie jest dokładnie taka sama.

Tym razem chodzi o znajdujący się dotychczas na stronie rejestracji slogan „To jest (i zawsze będzie) darmowe”. Facebook, tak zazwyczaj chętny do informowania nas o zmianach dotyczących samego siebie, dziwnie przemilczał zmianę pozytywnego hasła na bardzo generyczne „To szybkie i proste”. Heh.

Hiszpański odłam Business Insidera wystosował do Facebooka zapytanie w tej sprawie, firma Cukierberga jeszcze jednak na nie nie odpowiedziała. Ludzie mądrzejsi ode mnie podejrzewają, że zdjęcie sloganu zostało spowodowane częstymi ostatnio aferami z Facebookiem w roli głównej; szafowanie firmy danymi osobowymi swoich użytkowników udowodniło, że nie ma czegoś takiego jak „darmowy Facebook” - za usługi serwisu płacimy swoją prywatnością.

No, to zapraszam do czytania i lajkowania facebookowych postów IMEI24 :D.

P.S. Zmiana nastąpiła już 7-go lipca. Nie ma co, mamy refleks...


Prokuratura ściga byłego pracownika Google i Ubera. Jest oskarżony o kradzież tajemnic handlowych

Samsung Galaxy A71 i A91 zostaną wydane w Europie w wiosnę 2020. Mają mieć Androida 10

comments powered by Disqus